Klacht indienen

Algemeen

Bent u ontevreden over de dienstverlening of vindt u dat u niet netjes bent behandeld door een medewerker van Gemeentebelastingen Amstelland? Dan kunt u een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris. Bijvoorbeeld als u ons niet kon bereiken, onredelijk lang moest wachten, vaak bent doorverwezen, of verkeerde of onduidelijke informatie heeft ontvangen. Ook over de manier waarop u bent aangesproken, kunt u een klacht indienen.

Dit moet u weten

  • Een klachtenfunctionaris van de gemeente Amstelveen neemt uw klacht in behandeling
  • Wilt u eerst een klachtenfunctionaris spreken voordat u uw klacht verstuurt? Bel de gemeente Amstelveen op 020 540 49 11 en vraag naar Tonnie Valkenaars of Yvonne Meijers

Wat is geen klacht over onze dienstverlening?

  • Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente, dan kunt u bezwaar maken. Een besluit is bijvoorbeeld een aanslagbiljet gemeentelijke belasting dat u heeft ontvangen.

Anders indienen

Lukt het niet om uw klacht online te versturen? Dan kunt u uw klacht mailen naar klacht@amstelveen.nl.

U kunt uw klacht ook per post sturen naar:

Gemeente Amstelveen
ter attentie van klachtencoördinator
Antwoordnummer 103
1180 VB Amstelveen

Vermeld in uw e-mail of brief:

  • Een omschrijving van uw klacht, waar en wanneer de gebeurtenis plaatsvond en eventueel over wie de klacht gaat
  • Eventueel een mogelijke oplossing
  • Uw naam
  • Uw telefoonnummer
  • Uw adres
  • Eventueel uw e-mailadres