Klacht indienen
Algemeen
Bent u ontevreden over de dienstverlening of vindt u dat u niet netjes bent behandeld door een medewerker van Gemeentebelastingen Amstelland? Dan kunt u een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris. Bijvoorbeeld als u ons niet kon bereiken, onredelijk lang moest wachten, vaak bent doorverwezen, of verkeerde of onduidelijke informatie heeft ontvangen. Ook over de manier waarop u bent aangesproken, kunt u een klacht indienen.
Dit moet u weten
- Een klachtenfunctionaris van de gemeente Amstelveen neemt uw klacht in behandeling
- Wilt u eerst een klachtenfunctionaris spreken voordat u uw klacht verstuurt? Bel de gemeente Amstelveen op 020 540 49 11 en vraag naar Tonnie Valkenaars of Yvonne Meijers
Wat is geen klacht over onze dienstverlening?
- Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente, dan kunt u bezwaar maken. Een besluit is bijvoorbeeld een aanslagbiljet gemeentelijke belasting dat u heeft ontvangen.
Anders indienen
Lukt het niet om uw klacht online te versturen? Dan kunt u uw klacht mailen naar klacht@amstelveen.nl.
U kunt uw klacht ook per post sturen naar:
Gemeente Amstelveen
ter attentie van klachtencoördinator
Antwoordnummer 103
1180 VB Amstelveen
Vermeld in uw e-mail of brief:
- Een omschrijving van uw klacht, waar en wanneer de gebeurtenis plaatsvond en eventueel over wie de klacht gaat
- Eventueel een mogelijke oplossing
- Uw naam
- Uw telefoonnummer
- Uw adres
- Eventueel uw e-mailadres